Náš tým
Začínal jsem na vlastním e-shopu s náramky, dnes já a můj tým spravujeme přes 70. klientům komplexní online marketing. Tím, že dohromady u našich klientů investujeme do reklamy přes 100 mil ročně, disponujeme obrovským množstvím dat, které nám umožňuje využívat reklamu na maximum. Každý projekt osobně sleduji a s maximálním nasazením ho posouvám směrem k úspěchu.
Spolumajitel a hlavní článek “Jiří Pernica". Kristián nejen disponuje perfektními znalostmi Facebook reklamy, ale také funguje jako skvělý “branďák”. Firmy dokáže navnímat a prezentovat tak, jako málokdo jiný. Miluje last cally (Shot Cally). Kdo neví, co to znamená - utratit v jeden den hrozně moc peněz na Facebooku a vydělat klientovi hrozně moc peněz na bankovním účtu.
Marek začínal jako PPC expert a během více než 10 let nasbíral bohaté zkušenosti s kampaněmi pro velké firmy. Když však objevil kouzlo Facebook reklam, našel v nich novou vášeň a úspěšně do nich přenesl své znalosti. Dnes je díky tomu plnohodnotným odborníkem na Meta reklamu v našem týmu. Kromě správy PPC kampaní pro naše klienty se také skvěle orientuje v Google Analytics, zbožových srovnávačích, e-mailingu a dalších klíčových marketingových nástrojích.
Marťa začínala správou jednoho reklamního účtu, který postupně vyladila k dokonalosti. Své znalosti poté úspěšně aplikovala na další Meta reklamní účty. Díky hluboké znalosti Facebook reklam dokáže efektivně využít své strategie u jakéhokoliv klienta.
Petr se specializuje především na reklamu v rámci Meta (Facebook). Začínal s leadovými kampaněmi, ve kterých má mimořádně bohaté zkušenosti. Postupem času si však oblíbil i e-shopy, což ho přivedlo k tomu, že se stal plnohodnotným Meta expertem týmu Jiřího Pernici.
Martin, profesionální editor a střihač týmu Jiřího Pernici, dokáže z několika nevzhledných video souborů vytvořit špičkovou, plně funkční video reklamu. Už osm let se věnuje střihu a pro Jiřího Pernicu připravuje většinu materiálů našich klientů, které jsou poté využívány především ve výkonnostních kampaních. Díky dlouholeté spolupráci a zkušenostem přesně ví, jak má efektivní reklama vypadat, a v týmu tak pracuje naprosto samostatně.
V našem týmu dobře víme, že reklama je důležitá, ale často je klíčem úspěchu správné UX a fungující web. Kuba dokáže na webu upravit prakticky cokoliv. Ať už pracujeme s klienty na automatizaci, up-sellech, optimalizaci checkoutu nebo produktových stránkách, Kuba má vždy připravené řešení. Navíc není omezený žádnou konkrétní platformou – zvládne prostě všechno. ;)
Barča je hlavní grafička našeho týmu. Miluje práci s brand manuály a vytváří grafiku, která prodává. Pokud firma brand manuál nemá, žádný problém – Barča se rychle přizpůsobí, pochopí podstatu značky a vytvoří bannery, které nejen skvěle vypadají, ale zároveň fungují ve výkonnostní reklamě.