Online kurz s jiřím pernicou

Naučte se reklamu dělat tak, aby vám skutečně vydělávala.

Kurzů na českém a zahraničním internetu je spousta. Často se v nich naučíte pouze jak reklamu naklikat, což dnes zvládne prakticky každý. Mým cílem bylo vytvořit kurz, který vás naučí nejen základním principům Facebook reklamy, ale především ji dělat tak, aby vám vydělávala.

Přidat se do kurzuZískat lekci zdarma

Do kurzu jsem vložil svoji 8letou praxi ze ziskově proinvestovaných stovek miliónů korun do reklamních účtů. V kurzu kromě teorie a základního nastavení reklam ukazuji i výsledky z reálných účtů, na kterých vás naučím nejen reklamu správně vyhodnocovat a optimalizovat, ale také jak správně uvažovat nad nabídkou, která je dnes pro Facebook reklamu klíčová. Kurz je koncipován tak, aby posloužil jak menším účtům s nízkými útratami, tak i účtům, kde se utrácí stovky tisíc měsíčně.  

Komu aktuálně vydělávám reklamou peníze?

Díky Facebook reklamě mám možnost pracovat s úžasnými českými značkami.

Přidat se do kurzuZískat lekci zdarma

Co v rámci kurzu získáte?

4 hodiny obsahu

Ve 4 hodinách vám vysvětlím jak reklamy na Facebooku fungují, jakým způsobem je škálovat, optimalizovat, vyhodnocovat. Získáte přehled o tom, co na Facebooku skutečně funguje a vydělává peníze a čemu byste se naopak měli vyvarovat.

Málo omáčky, hodně praxe

Praktické ukázky škálování, optimalizace a vyhodnocování na reálných reklamních účtech, a to jak klasických e-shopů (e-commerce) tak u účtů s cílem získání leadu (poptávky)

Společná skupina pro vaše dotazy

Přístup do uzavřené skupiny, kde můžete kdykoliv na cokoliv zeptat…a já samozřejmě odpovím ať už textově nebo video zprávou. :)

Audit ZDARMA

Stačí mi nasdílet reklamní účet a do 2 dnů vám osobně nahraji Loom (video) z auditu vašeho účtu. Ukážu vám, jaké jsou slabiny vašeho účtu a jak můžete využít jeho plný potenciál.

Kurz nabitý praktickými informacemi

Při tvorbě mého kurzu jsem se zaměřil na maximální praktičnost. Sám nesnáším teoretické výukové programy, a proto jsem se rozhodl vytvořit v České republice něco, co lidé budou moci okamžitě uplatnit v praxi.

Ať už jste freelancer a spravujete vlastní klienty, nebo firma, která si dělá reklamu sama, případně chce získat know-how ke kontrole jejich agentury, tento kurz je přesně pro vás.

Nechtěl jsem vás unudit desítkami hodin informací, které byste třeba nikdy v životě nevyužili, ale především tím, co je nutné v rámci Facebook reklamy znát a co všechno já využívám ve své každodenní praxi výkonnostního marketéra. Zkrátka jsem se zaměřil jen na to, co skutečně funguje a co rozhodně potřebujete znát.

Přidat se do kurzuZískat lekci zdarma

Trailer kurzu

Průlet osnovou kurzu

Začneme hezky od základů a řekneme si, proč by skoro každá firma/podnikatel měl využívat Facebook reklamu dokud ještě není příliš drahá. Rozebereme si základní funkce Business Manageru - nebojte - jen to, co opravdu budete potřebovat k efektivnímu spravování reklamních účtů.

Následuje praktická ukázka Facebook Pixelu, ať pochopíte, proč je FB reklama tak hrozně moc účinná. Hned potom si vytvoříme vlastní reklamu a já vám ukážu, na co se zaměřit a naopak kde si dát pozor. Než se vrhneme na vyhodnocování, ukážu vám, jak a hlavně PROČ pracovat s okruhy uživatelů.

Dále nechybí vysvětlení důležitosti dat pro správnou optimalizaci. Na závěr nás čeká to nejlepší - Vyhodnocování kampaní, které si ukážeme na reálných reklamních účtech a samozřejmě taky škálování, abychom sobě/klientovi zvýšili obraty. 

Kurz je pravidelně aktualizován! Vzhledem k aktualizacím na platformě Meta tak, aby byl vždy aktuální.

Přidat se do kurzuZískat lekci zdarma
1. Úvod do světa FB reklamy

1.1 Proč je Facebook reklama tak skvělá?

1.2 Největší “+” FB reklamy - Škálovatelnost

1.3 Rozdíl mezi PPC a FB reklamou

1.4 Facebook ví o všech všechno

2. Business Manager

2.1 Proč si musíte založit BM

2.2 Jak nejjednodušeji s ním pracovat

2.3 Proč je nutné využít pokročilé zabezpečení

3. Facebook pixel aneb srdce FB reklamy

3.1 Proč nemá smysl dělat reklamy bez pixelu (Conversion API)

3.2 Základní události Pixelu, které musíte znát

3.3 Jak se využívají Vlastní konverze

4. Nastavení FB reklamy (naklikání FB reklam)

4.1 Nejpoužívanější účely (poptávky, vs e-commerce)

4.2 Typy aukcí (ukázka nejlepších možností)

4.3 Kdy se vám více vyplatí rozpočet na sady/kampaň?

4.4 Jaké kreativy pro Facebook reklamu vlastně potřebujete?

4.5 Jsou Advantage+ kampaně skutečně tak skvělé?

4.6 Je lepší používat denní nebo dlouhodobé rozpočty?

4.7 kampaň na leady (sběr kontaktů)

5. Okruhy, katalog, remarketing

5.1 Pracujte s okruhy uživatelů, abyste zlepšili vaše výsledky

5.2 Proč se někdy bez katalogové reklamy neobejdete?

5.3 Proč vám remarketing dokáže vydělat velmi hezké peníze

6. Data a důležitost optimalizace

6.1 Optimalizované kampaně znamenají úspěch, jak na to?

6.2 Optimalizace se vytratila a výkon se zhoršil, co dál?

6.3 Jak mít výsledky pod kontrolou s manuálním bidováním?

6.4 Zvyšte hodnotu nákupů, použijte optimalizaci na Hodnotu!

6.5 Proč je nabídka na Facebooku extrémně důležitá a tvoří zhruba 90 % úspěchu reklamy.

7. Vyhodnocování kampaní

7.1 Jak správně vyhodnocovat kampaně na nákupy a poptávky (leady)

7.2 Proč nevyhodnocovat kampaně po 1 dni

7.3 Jak správně určit, kdy už je kampaň “mrtvá”?

7.4 Jak naložit s vypnutými kampaněmi, které získaly konverze

8. Škálování kampaní

8.1 Proč vůbec škálovat kampaně?

8.2 Praxí osvědčené způsoby efektivního škálování

8.3 Na co si dát při škálování pozor?

8.4 Jak využívat nejlepší reklamy účtu ke škálvání

8.5 Práce s DL vs denními budgety

Co na kurz říkají studenti?

Proč zrovna můj kurz?
Téměř půl roku jsem strávil prací na tomto kurzu, přičemž jsem do něj vložil veškeré své bohaté know-how. Tato znalost mi nejen pomohla vybudovat vlastní úspěšnou firmu, ale nyní ji předávám dál prostřednictvím tohoto kurzu.
Přidat se do kurzuZískat lekci zdarma

Často kladené otázky

1. Jak lze využít získaných znalostí z kurzu?

Po absolvování tohoto kurzu budete vybaveni praktickými dovednostmi a nástroji potřebnými k úspěchu v oblasti online reklamy. Budete schopni vytvářet efektivní reklamní kampaně na Facebooku, správně cílit a optimalizovat své reklamy, využívat retargeting a vyhodnocovat výsledky.

2. Je kurz vhodný i pro úplné začátečníky?

Samozřejmě! Tento kurz začíná s úplnými základy online reklamy a postupně se posouvá směrem k pokročilým technikám a skutečným příkladům práce s reklamními účty. Na své si tedy přijdou nejen začátečníci, ale i středně/vysoce pokročilí reklamní specialisté.

3. Mám svůj vlastní business a chci jej začít propagovat, je pro mě kurz vhodný?

Tento kurz plně pokrývá jednak e-commerce sféru (prodej klasických produktů), ale prakticky i jakýkoli jiný business v rámci služeb, pohostinství, kurzů, školení atp. Je tedy vhodný pro všechny typy podnikání.

4. Odkud můžu do kurzu přistupovat?

Po zakoupení kurzu obdržíte na email přihlašovací údaje a stránku pro přihlášení.

5. Získám společně s kurzem nějakou podporu?

Ano - zakoupením kurzu získáte pozvánku do soukromé skupiny Jiří Pernica - Online marketing, kde se můžete kdykoliv na cokoliv zeptat.

Cena

8490 Kč

Všechny ceny jsou uvedené včetně DPH.