Správa reklam
Přestaňte plýtvat časem a penězi na špatně nastavených a neefektivních kampaních. Je na čase dosáhnout Vašeho plného potenciálu, zvýšit tržby a rozrůst Váš e-shop.
Správa reklam
Ušetřím vám čas a peníze
Ne každý má čas a zkušenosti optimalizovat své kampaně tak, aby vydělávaly.
Facebook bohužel nefunguje způsobem, že se nastaví jedna kampaň a nechá se spuštěná bez jakékoli optimalizace delší dobu.
Každá kampaň má svoji fázi učení a i sebelepší kampaň jednoho dne přestane fungovat a začne generovat negativní čísla, proto je důležité pravidelné testování nabídky, cílení, strategie atd.
V rámci správy reklam udělám všechno tohle všechno za Vás. Nemusíte se tedy starat o testování, vyhodnocování a následnou optimalizaci.
Díky tomu budete mít dostatek času na to se věnovat ostatním věcem, které Vaší firmu posunou dopředu.
Před začátkem spolupráce si stanovíme měsíční budget a já využiji veškeré své know-how pro to, aby byly Vaše kampaně ziskové.
Moc dobře si uvědomuji, že svěřený budget představuje pro klienta velmi cennou položku v rámci svých výdajů, proto je pro mě pravidelná komunikace s klienty samozřejmostí, pravidelně spolu budeme probírat dosavadní výsledky kampaní a výhledy do budoucna.
Proces
Analýza
Nejprve je důležitá analýza – komu ukazovat reklamy, na jakých kanálech jim je ukazovat, jak je přimět zastavit a kliknout a nakoupit nebo zaslat poptávku. Na tyto otázky jsou potřeba odpovědi, bez kterých se neposuneme.
Proces
Testování
Každý business je unikátní a nelze na něj aplikovat totožnou strategii. V rámci testování vyzkoušíme, jaká strategie funguje pro Vaše podnikání nejlépe. Otestujeme různé typy kampaní, cílení, kreativ a mnoho dalšího.
Proces
Optimalizace
Neoptimalizované kampaně nebudou v delším měřítku nikdy fungovat tak, jak bychom si přáli. Facebook totiž nezíská dostatek dat pro efektivní výsledek. Vaše kampaně v rámci správy proto optimalizuji tak, aby generovaly co nejvyšší návratnost konzistentně.
Elitní tým pro nekompromisní výkon
Už nepracuji na reklamách sám – mám nyní tým špičkových specialistů, z nichž každý se zaměřuje na svou oblast a odvádí maximální výkon.
Začínal jsem na vlastním e-shopu s náramky, dnes já a můj tým spravujeme přes 70. klientům komplexní online marketing. Tím, že dohromady u našich klientů investujeme do reklamy přes 100 mil ročně, disponujeme obrovským množstvím dat, které nám umožňuje využívat reklamu na maximum. Každý projekt osobně sleduji a s maximálním nasazením ho posouvám směrem k úspěchu.
Spolumajitel a hlavní článek “Jiří Pernica". Kristián nejen disponuje perfektními znalostmi Facebook reklamy, ale také funguje jako skvělý “branďák”. Firmy dokáže navnímat a prezentovat tak, jako málokdo jiný. Miluje last cally (Shot Cally). Kdo neví, co to znamená - utratit v jeden den hrozně moc peněz na Facebooku a vydělat klientovi hrozně moc peněz na bankovním účtu.
Marek začínal jako PPC expert a během více než 10 let nasbíral bohaté zkušenosti s kampaněmi pro velké firmy. Když však objevil kouzlo Facebook reklam, našel v nich novou vášeň a úspěšně do nich přenesl své znalosti. Dnes je díky tomu plnohodnotným odborníkem na Meta reklamu v našem týmu. Kromě správy PPC kampaní pro naše klienty se také skvěle orientuje v Google Analytics, zbožových srovnávačích, e-mailingu a dalších klíčových marketingových nástrojích.
Když jsem vybíral tento tým, důležitá pro mě byla nejen vysoká úroveň odbornosti, ale i dlouholetá praxe každého z nich. Společně jsme schopni poskytnout kompletní servis v oblasti online reklamy, ať už se jedná o PPC kampaně, Facebook (Meta ads), Sklik, Heureku, zbožové srovnávače, TikTok, emailing nebo další výkonnostní kanály. Naším cílem je zajistit pro vás výsledky, které překonají očekávání.
V našem týmu pravidelně komunikujeme a sdílíme know-how, testujeme nové postupy a reagujeme na aktuální trendy. Díky tomu si udržujeme vysokou úroveň odbornosti, kterou efektivně využíváme u všech klientů, což vede ke zvýšení výkonu jejich reklam.
Kromě Facebook (Meta ads) jsme schopni i plnohodnotně pokrýt PPC, zbožové srovnávače, Sklik, Heureku, Tiktok, Emailing či další výkonnostní kanály.
Kontaktní formulář
Pojďme se spojit!
Po zadání vašich kontaktních údajů se vám co nevidět ozvu.