Správa reklam

Pomůžu Vám zvýšit tržby pomocí výkonnostního marketingu.

Přestaňte plýtvat časem a penězi na špatně nastavených a neefektivních kampaních. Je na čase dosáhnout Vašeho plného potenciálu, zvýšit tržby a rozrůst Váš e-shop.

Správa reklam

Ušetřím vám čas a peníze

Ne každý má čas a zkušenosti optimalizovat své kampaně tak, aby vydělávaly.

Facebook bohužel nefunguje způsobem, že se nastaví jedna kampaň a nechá se spuštěná bez jakékoli optimalizace delší dobu.

Každá kampaň má svoji fázi učení a i sebelepší kampaň jednoho dne přestane fungovat a začne generovat negativní čísla, proto je důležité pravidelné testování nabídky, cílení, strategie atd.

V rámci správy reklam udělám všechno tohle všechno za Vás. Nemusíte se tedy starat o testování, vyhodnocování a následnou optimalizaci.

Díky tomu budete mít dostatek času na to se věnovat ostatním věcem, které Vaší firmu posunou dopředu.

Před začátkem spolupráce si stanovíme měsíční budget a já využiji veškeré své know-how pro to, aby byly Vaše kampaně ziskové.

Moc dobře si uvědomuji, že svěřený budget představuje pro klienta velmi cennou položku v rámci svých výdajů, proto je pro mě pravidelná komunikace s klienty samozřejmostí, pravidelně spolu budeme probírat dosavadní výsledky kampaní a výhledy do budoucna.

Jakým stylem pracuji/pracujeme:
01

Proces

Analýza

Nejprve je důležitá analýza – komu ukazovat reklamy, na jakých kanálech jim je ukazovat, jak je přimět zastavit a kliknout a nakoupit nebo zaslat poptávku. Na tyto otázky jsou potřeba odpovědi, bez kterých se neposuneme.

02

Proces

Testování

Každý business je unikátní a nelze na něj aplikovat totožnou strategii. V rámci testování vyzkoušíme, jaká strategie funguje pro Vaše podnikání nejlépe. Otestujeme různé typy kampaní, cílení, kreativ a mnoho dalšího.

03

Proces

Optimalizace

Neoptimalizované kampaně nebudou v delším měřítku nikdy fungovat tak, jak bychom si přáli. Facebook totiž nezíská dostatek dat pro efektivní výsledek. Vaše kampaně v rámci správy proto optimalizuji tak, aby generovaly co nejvyšší návratnost konzistentně.

A co ostatní kanály?

Reklamy už nějakou chvíli nedělám pouze sám, ale s týmem dalších 2 seniorních specialistů. Když jsem k sobě tento tým vybíral, mojí prioritou nebylo získat co nejlevnější pracovní sílu a vše je naučit. Chtěl jsem si udržet svůj nadstandard kvality i v rámci dalších členů, proto jsem k sobě vzal 2 profesionály s dlouholetou praxí. Samozřejmě jsem na tom neušetřil, ale získal jsem dva parťáky s identickým know-how, jako mám já. 

Kromě Facebook (Meta ads) jsme schopni i plnohodnotně pokrýt PPC, zbožové srovnávače, Sklik, Heureku, Tiktok, Emailing či další výkonnostní kanály. 

Kontaktní formulář

Pojďme se spojit!

Po zadání vašich kontaktních údajů se vám co nevidět ozvu.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.