Pomůžu Vám zvýšit tržby pomocí výkonnostního marketingu.

Přestaňte plýtvat časem a penězi na špatně nastavených a neefektivních kampaních. Je na čase dosáhnout Vašeho plného potenciálu, zvýšit tržby a rozrůst Váš e-shop.

Co dělám?

Jenom výkonnostní marketing! 😎

Ne každý má na čas a zkušenosti optimalizovat své kampaně tak, aby vydělávaly. Facebook bohužel nefunguje způsobem, že se nastaví jedna kampaň a nechá se spuštěná bez jakékoli optimalizace delší dobu. Každá kampaň má svoji fázi učení a i sebelepší kampaň jednoho dne přestane fungovat a začne generovat negativní čísla, proto je důležitá pravidelné testování nabídky, cílení, strategie atd.

V rámci správy reklam udělám všechno tohle všechno za Vás. Nemusíte se tedy starat o testování, vyhodnocování a následnou optimalizaci. Díky tomu budete mít dostatek času na to se věnovat ostatním věcem, které Vaší firmu posunou dopředu.

Před začátkem spolupráce si stanovíme měsíční budget a já využiji veškeré své know-how pro to, aby byly Vaše kampaně ziskové. Moc dobře si uvědomuji, že svěřený budget představuje pro klienta velmi cennou položku v rámci svých výdajů, proto je pro mě pravidelná komunikace s klienty samozřejmostí, každý týden spolu probereme dosavadní výsledky kampaní a výhledy do budoucna.

Nedělám nic jiného než výkonnostní marketing...

Jak to funguje?

1. Analýza

Nejprve je důležitá analýza – komu ukazovat reklamy, na jakých kanálech jim je ukazovat, jak je přimět zastavit a kliknout, atd.. Na tyhle otázky jsou potřeba odpovědi, bez kterých se neposuneme.

2. Testování

Každý business je unikátní a nelze na něj aplikovat totožnou strategii. V rámci testování vyzkoušíme, jaká strategie funguje pro Vaše podnikání nejlépe.  Otestujeme různé typy kampaní, cílení, kreativ a mnoho dalšího.

3. Optimalizace

Neoptimalizované kampaně nebudou v delším měřítku nikdy fungovat tak, jak bychom si přáli. Facebook totiž nezíská dostatek dat pro efektivní výsledek. Vaše kampaně v rámci správy proto optimalizuji tak, aby generovaly co nejvyšší návratnost konzistentně.

Případové studie

O mně

👋 Ahoj, já jsem Jirka Pernica!

V minulosti jsem z nuly vybudoval úspěšný e-shop s náramky díky kterému jsem pochopil, jak silná dokáže Facebook reklama být.

O pár let později jsem získal pozici Facebook specialisty v jedné z největších marketingových agentur v ČR a spravoval kampaně pro více než 50 klientů.

Aktuálně spravuji reklamy firmám jako Usušil & syn, FitandHealth nebo OnGlazz. Měsíčně investuji rozpočty v řádech milionu korun s pozitivní návratností.

Neustále testuji nové strategie a neustále zlepšuji své dovednosti ve Facebook reklamě. Navíc jako jeden z mála v Česku patřím k oficiálním marketingovým partnerům Facebooku.

Z kapacitních důvodů nespolupracuji s každým, naopak spolupracuji pouze s pár pečlivě vybranými klienty, u kterých vím, že jim jsem schopen vygenerovat úžasné výsledky.

Možná jste právě Vy tento typ klienta a bylo by mi ctí to zjistit. Zarezervujte si bezplatnou konzultaci a pojďme se o tom pobavit! 🙂

Časté dotazy

Cena za správu se v drtivé většině odvíjí od domluveného měsíčního rozpočtu. Zde platí jakési nepsané pravidlo, které zní: Větší budget = větší časová náročnost = vyšší odměna za správu a samozřejmě i obráceně. Ceny se tak zpravidla pohybují mezi 10 000 – 50 000 Kč za měsíc. Pro nacenění správy Vašeho podnikání si u mě neváhejte zarezervovat bezplatnou konzultaci.

Garantovat konkrétní čísla, která ze spolupráce vzejdou, bohužel nelze. Můžu ovšem garantovat, že do správy reklam Vašeho podnikání vložím veškeré úsilí a know-how, které jsem nabyl za posledních 5 let pravidelné správy Facebook reklam.

To je docela zapeklitá otázka.. Pokud je Facebook reklama správně nastavená, lze ji poměrně dobře škálovat. Čím více tak do správně nastavené reklamy investujete, tím více Vám vygeneruje. Některé kampaně potřebují větší budget než jiné. V zásadě lze říct, že každá koruna investovaná do reklamy je správnou volbou. Pokud se ale bavíme o výkonnostním marketingu, doporučuji mít měsíční budget minimálně 20 000 – 1 000 000 Kč +.

Ano, v rámci správy kromě Facebook reklam spravuji i výkonnostní kampaně na Googlu a Seznamu. Ať už je Vaším cílem zvýšení návratnosti či zmenšení ceny za nákup, jsem zde pro Vás.

Na počátku každé spolupráce začíná testování – to by ovšem nemělo trvat déle než měsíc. Proto netrvám na tom, abyste se mnou spolupracovali déle než měsíc pokud byste měli jakékoliv pochybnosti.